配合新年假期 🙌🏻 即日起,所有油畫訂單最快2月14日送到府上 🙇🏻‍♂️ 敬請見諒

情人節送咩好?

Agnes Cheung 張貼

情人節又到了,又要煩惱送什麼給情人才顯得有心思。DIY又無時間做 (亦整得唔靚),朱古力、銀包、手錶、首飾、頸巾 …通通都送過了,重可以送什麼呢? 

 

小編整合了一些建議給大家,希望可以幫到你今年過得輕鬆些啦。

零食盒

如果你的另一半鍾意食零食,可以送佢一盒放滿零食的大盒速遞到她的公司,記住係要大大盒,唔好用A4紙盒裝咁小家。呢份禮物的好處是快靚正。去七x九、零食x語、各大超市掃貨,一晚可以搞掂 (亦可幫襯一些網上零食店,直接送到佢屋企/公司,完全唔駛親身去買),如果你記得她喜歡吃什麼零食,就會突顯出你的細心、關心及愛心。

油畫

在這用手機影相很方便的年代,要重溫相片多數是在手機或電腦。在情人節這特別的日子,你可以將有記念價值的相片製成油畫送俾心愛的人,等佢可以隨時重溫你們的重要一刻。

做善事

以另一半的名義做善事,為有需要的人,為受助人的生命所帶來的轉變,另一半一定感受你的善心而感動。

日本士多啤梨

又係食的,如果你的另一半係長期話要減肥那種,咁送生果啦,包保唔會話你破壞她想減肥的大計。送生果當然唔係講緊去拜年那些生果籃,而係突顯你那尊貴女朋友身份的貴價日本士多啤梨,俾多個tips你,最珍貴那種好似係白色的士多啤梨。

保鮮花

情人節送花到辦公室是常識吧! 送扎幾靚的花到辦公室最多只係放到幾日,要長時間show off到,可以考慮擺到你女友轉工都未殘的保鮮花,等她(及其同事)時刻都見到你的心意。

 

更多相關文章:送給父母的結婚記念品

網上購買油畫這麼方便,你還在等甚麼呢?Canvas Sweet能為你製作各種不同大小的油畫,更提供免費修圖等服務,力求做到盡善盡美,而且製作期只需七天,並享有全港免費送貨,讓你可以盡快取得滿載幸福的油畫。Canvas Sweet建議使用的圖片格式為JPEG,TIFF亦可,而圖片大小只需大於1mb。如有任何問題,可以聯絡Canvas Sweet的客戶服務員,或將相片發到order@canvassweet.hk,我們的專業設計師會為你解答圖片上的疑問。

按此 >> 訂造結婚油畫

按此 >> 訂造家庭油畫

聲明:文章版權歸Canvas Sweet香港油畫專門店所有,未經許可,禁止轉載。

 


分享這篇貼文



← 較舊的貼文 較新的貼文 →