配合新年假期 🙌🏻 即日起,所有油畫訂單最快2月14日送到府上 🙇🏻‍♂️ 敬請見諒

想婚禮油畫更出色?一起參考一下Canvas Sweet客人的創意想法!

Agnes Cheung 張貼

結婚一生人一次,很多新娘新郎都想讓自己的婚禮擺設更別出心裁,令人終身難忘。

一生中最美好的日子里,究竟怎樣才能讓婚禮裝飾別具一格呢? 我們來看看Canvas Sweet客人的創意想法!

 

(一)婚禮裝飾,油畫添彩

在婚禮現場擺出你們的大size婚照油畫,婚禮裝飾是不是瞬間不一樣了呢?

“jobyjoby”小姐就是用婚照油畫代替了傳統簡單的婚紗照放在婚禮現場,超級搶眼哦——“呢張就係預備放起晚宴門口,最大最eye catching 既!,基於我地既Pre-wedding 係起韓國影既。而佢package 包既係一張勁大既100cm x 67cm 既Acrylic frame (亞加力相架)呢張夠晒大~~”

01

“所以我地會放起晚宴門口, 好等賓客一泥就見到! 大大張acrylic真係好得~~~唔重不突止, 仲非常清晰!!放晚宴真係very good!”

這裡看這位新娘更多婚享!)

(二)結婚油畫巧利用,不一樣的特色簽名版

油畫不僅僅可以作為婚禮和屋企裝飾哦,還可以做為特別的Guestbook呢。聰明新娘就將我們的油畫和賓客簽到簿結合起來,既可做裝飾又創意十足!

02

“話說我搵咗我朋友個朋友幫我design一個我同先生嘅illustration,本來諗住印出黎當油畫咁display出黎,點知planner有諗到其實可以一物二用,當埋Guestbook俾人簽到,估唔到效果出黎好好,好多賓客都有讚靚啊!最後呢個不被我重視嘅item,成為咗婚禮嘅其中一個亮點,不得不讚負責印刷嘅Canvas Sweet啊!(之前都有wow友介紹過)如果想要一個特別啲嘅Guestbook,可以不妨考慮呢個設計啊!”

03

(點擊這裡查看這位新娘更多婚享)

(三)婚禮油畫,給你的屋企新景象!

熱鬧的婚禮后是二人的甜蜜世界,美美的婚照收進櫃子太可惜,擺出來又擔心有點老土。做一幅婚照油畫掛起來絕對是上上之選哦。

04

“而家就快結婚兩年,其實結左婚之後一張相都無哂過出黎! 所以決定要換一換~給屋企一個新景象。我地幫襯左sweet canvas, 佢地好快手,等左大約10 日就送到上門。收到之後,其實印出黎嘅色差,布料,我地都好滿意。如果有朋友想印畫,我會有信心地recommend 呢間店比大家。”

點擊這裡查看這位新娘更多婚享

(四)家庭油畫,送給家人的無價好禮

婚禮之日,新人都不忘感恩父母,但是送什麼給自己親愛的爸爸媽媽卻成了一個難題。我們的這對新人就巧妙選擇了Canvas Sweet 油畫作為送給媽媽的禮物,別出心裁——“大家都曾經為呢個ITEM 煩惱過? 好多時都會係送花, 不過以我99 既性格, 覺得收花都唔係好實用。咁岩市面上見到唔少人會印油畫,靈機一動!! 唔一定要印PRE WEDDING 相者~ 印一張同先生既合照都得架!

05

“無意之中發現 CANVAS SWEET (網頁) 既油畫服務,我就先用PHOTOSHOP 自己整個好LAYOUT。同CANVAS SWEET double confirm 之後,大約等7天production 就可以收貨了~ (我是晚上收貨, 直接送到屋企呢!) 沒有明顯的色差, 也沒有起格 (當然file 本身的解象度也很重要呢!)作為禮物, 很不錯呢!! big day 當天, 99 收到也很開心~~~”

06

“再次感激CANVAS SWEET 的kimmy 的大大力幫忙。因為當我有這個idea 時…. 已經係big day 前8 天….. 最後佢地都好nice, 幫我趕到起貨!!!”

這裡看這位新娘更多婚享!

 

00

CanvasSweet從2009年創建以來,一直堅持用心做好每一幅油畫,用最好的品質和服務為您記錄下人生中最美好的光影記憶。每一位顧客的肯定和讚許都是我們前進的動力。非常歡迎大家繼續與我們分享妳的歡樂和喜悅!

了解更多關於結婚油畫http://www.canvassweet.hk/wedding-canvas/

 

更多相關文章:客人的評價…看看Canvas Sweet服務產品如何?

 

聲明:文章版權歸Canvas Sweet香港油畫專門店所有,未經許可,禁止轉載。


分享這篇貼文



← 較舊的貼文 較新的貼文 →